Curriculum Vitae Drs. T.M. Wooning

Professionele achtergrond

  • Directeur - Eigenaar, Buro T.O.M., Rotterdam (mrt 2008 - heden)
  • Business Unit Directeur, Chiesi, Den Haag (apr 2015 - okt 2016)
  • Sales Manager, AstraZeneca, Zoetermeer (jul 2006 - feb 2008)
  • Marketing Manager, Schering-Plough, Maarssen (jan 2004 - jun 2006)
  • Strategic Brand Manager, Organon Chili, Santiago de Chile (mrt 2001 - dec 2003)
  • Assistent Area Manager Area The Americas, Organon International, Oss (okt 1998 - feb 2001)
  • International Business Consultant & Co-founder, Prins, Wooning & de Jongh, Rotterdam (mrt 1996 - sep 1998)
  • Training & courses

  • AstraZeneca: Leadership program (HILS Hay Group); Sales Manager program (SFE Academy); Arnold Blits training.
  • Schering-Plough: Communicative Leader skills & Team building course (Ykema); Strategic Marketing course (TVG).
  • Organon: Strategic Branding course (The Decision Group); Management Development program (Akzo Nobel).
  • Opleiding

  • Bedrijfskunde, Erasmus Universiteit, Rotterdam (1991 - 1997)
  • VWO, Sint Laurenscollege, Rotterdam (1985 - 1991)
  • Overige informatie

  • Taalvaardigheden: Nederlands (moedertaal), Engels (vloeiend), Spaans (goed), Frans & Duits (basis).
  • Nominatie SAN Accent Award 2004: De communicatie vakprijs van de Stichting Adverteerders Nederland.
  • Publicatie artikel: ‘In Search of Acceleration’ in het Bedrijfskundig Vakblad, december 1997.
  • Persoonlijke stijl: Enthousiast, open, down-to-earth, sociaal, ondernemend, creatief en doelgericht.
  • Hobby’s: Genieten van het leven, koken, wijn, familie, vrienden, varen, reizen, natuur, fotografie en actualiteit.